درباره‌ی شركت پيشگامان صنعتِ ماندگار

درباره‌ی شركت پيشگامان صنعتِ ماندگار

شركت پيشگامان صنعتِ ماندگار با هدف ارتقاء سطح كيفيي خدمات صنعت آسانسور از قبيل ارائه مشاوره هاي مختلف ، طراحي آسانسورهاي مسافربر - ماشين بر - غذابر و ... اجرا و نصب آسانسورهاي ذكر شده و ارائه خدمات تعميرات و نگهداري با كادري مجرب در سال 1387 توسط مهندس رضــا محتشم راه اندازي گرديد ... اطلاعات بيشتر

اطلاعات تماس شركت پيشگامان صنعتِ ماندگار

اطلاعات تماس شركت پيشگامان صنعتِ ماندگار

شركت پيشگامان صنعتِ ماندگار آمادگي دريافت هر گونه نظر ، انتقاد ، و يا پيشنهاد سازنده را كه بتواند ما را در راستاي مشتري مداري ياري دهد را دارد
جهت تماس با ما مي‌توانيد از طريق فرم تماس با ما د رصفحه اي به همين نام در سايت و يا با استفاده از تلفكس شركت به شماره 88468623-021 اقدام نمائيد اطلاعات بيشتر

کابین و وزنه های تعادل 

کابین و وزنه های تعادل توسط سیم بگسلهای فولادی معلق نگاه داشته می شوند . سیم بگسل های آسانسور به بالای یوک کابین متصل می شوند .یک وسیله اتوماتیک برای تنظیم کشش سیم بگسل تعلیق باید حداقل در یکی از دو انتها وجود داشته باشد. این وسیله با مکانیزم متعادل ساز فشردگی بطور جداگانه معرفی می شود، چنین وسیله ای شامل یک سوکت گوه ای است که همراه یک فنر مارپیچ فولادی ، ضربه گیر لاستیکی و کابل شو است .

 وزنه تعادل : وزنه تعادل در آسانسورهای کششی و زنجیری برای تعادل جرم کابین و درصدی از وزن بار یا مسافر بکار می رود .ین درصد ۴۵ تا ۵۰ می باشد وزنه های تعادل داخل قاب مربوطه بایستی به طریقی مهار شده باشند که در اثر ضربات احتمالی شکسته نشده و از قاب خارج نشوند . به قاب وزنه باید حفاظ یا حفاظ هایی فلزی نصب شوند تا در صورت شکستن کفشک های وزنه ، قاب از ریل وزنه خارج نشوند .

 ۱- هر آسانسور باید حداقل یک سیستم محرک مخصوص به خود داشته باشد ..

 ۲- حرکت دادن آسانسور به دو روش مجاز است . الف )اسیستم اصطکاکی : با استفاده از سیم بکسل و فلکه و وزنه تعادل ( By traction ) ب ) سیستم مستقیم : این سیستم چه از نوع وینچی بدون وزنه تعادل و چه از نوع فقط برای سرعتهای کمتر از .۰٫۶۳ متر بر ثانیه مجاز است .

 (Positiv drive) 3- آسانسور باید مجهز به سیستم ترمزی باشد که در مواقع قطع منبع تغذیه موتور اصلی و یا مدارهای فرمان به صورت خود کار سیستم متحرکه را متوقف نماید .

 ۴- سیستم ترمز باید یک ترمز الکترومکانیکی ( اصطکاکی ) داشته باشد .

 ۵- سیستم ترمز باید بدون هیچگونه تاخیری پس از قطع مدار باز کننده ترمز ،عمل نماید ( دیود با خازنی که به طور مستقیم به ترمینال سیم پیچی ترمز متصل است بعنوان یک وسیله تاخیر دهنده محسوب نمی شود . ۶- فشار کفشهای ترمز باید توسط نیروی فنر تامین شود .

 ۷- ترمز باید دارای حداقل دو کفشک با لنتهای نسوز باشد که روی دیسک یا استوانه عمل می کنند .

 ۸- استفاده از ترمز نواری ممنوع است .

 ۹- وجود چرخ طیار یا وسیله دیگری برای رساندن کابین در حالت اضطراری تا سر طبقه ضروریست .

 ۱۰- برای قسمتهای گردنده در دسترس با سطح ناصاف نظیر زنجیرها ، چرخ زنجیرها و چرخ دنده ها بایستی حفاظت موثری پیش بینی شود .

 ۱۱- کلیه اجزاء گردنده با سطح صاف بایستی به رنگ زرد باشد .

مقدمه
آسانسور تنها وسیله رفت و آمد ترافیکی است که مورد استفاده تمامی گروه سنی قرار می گیرد و عمومی ترین وسیله جابجائی عمودی در جهان است.با نگاهی گذرا به وضعیت آسانسور های منصوب در کشور، این نکته به خوبی مشهود می شود که بیشتر از ۳/۱ آسانسور های کشور دارای عمر بیش از ۲۵ سال می باشند.
از طرف دیگر؛نظر به این که لوازم و قطعات مورد استفاده در آسانسور دارای عمر مفید مخصوصی می باشند.بدیهی است در صورت استفاده از بهترین و مدرن ترین قطعات ،حتی با داشتن بهترین برنامه سرویس و نگهداری،تجهیزات از شرایط مطلوب خارج شده و عمر مفید آنها به اتمام می رسد.حال اگر نداشتن برنامه راهبری سرویس و نگهداری برای بسیاری از آسانسور های کشور و یا برنامه سرویس و نگهداری غیر اصولی و مهمتر از همه عدم آشنائی بسیاری از افراد و شرکتهای نسل سوم با سیستم های قدیمی کار شده در ۲۵ سال پیش را هم به موارد فوق اضافه کنیم به راحتی به وضعیت بغرنج آسانسور های قدیمی کشور پی می بریم.

ادامه مطلب … »

جستجو
نمايش اسلايدی
Get the Flash Player to see the slideshow.
ساعت

آشپز فور یو ؛ سایت جامع آموزش آشپزی

طبشن ؛ سایت رسمی روستای طبس سبزوار